środa, 29 września 2010

Newest tee / Najnowsza koszulka :D

Ok, I'm pretty busy with other handmade hardware (that's gonna be posted here in some time) but I managed to paint another t-shirt. Painted with Polish textile acrylic paints only (best so far), using just one cheap brush. My own simplistic design (I have to think what I am capable of in the first place) depicting essential paintball gear. I watched this youtube vid and really liked it (sounds familiar to my previous posts?) I closed my eyes and came up with the design.
/
Dobra, jestem dosyć zajęty robieniem innych rzeczy (które umieszczę tutaj za jakiś czas) ale udało mi się namalować kolejną koszulkę. Pomalowana polskimi akrylami (najlepsze jak do tej pory), używając jednego taniutkiego pędzelka. Mój własny prosty projekt (muszę zawsze myśleć co jestem w stanie samemu wykonać w pierwszej kolejności) przedstawiający podstawowe paintballowe sprzęty. Obejżałęm ten filmik na youtube'ie (brzmi znajomo do moich poprednich postów?) zamknąłem oczy i przyszedł mi do głowy ten nadruk.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz